İlk Atama Sonucu Ataması Yapılan Öğretmenlerimizden İstenilecek Belgeler
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMENLERDEN İSTENEN BELGELER
2015 Eylül Atamasında İlçemize Atanan Öğretmenlerden İstenen Belgeler
1) Bu duyuruda başvuru esnasında isteneceği belirtilen belgeler, (Lisans diploması,askerlik durum belgesi, adli sicil kaydı, aile durum bildirimi ve yurtdışında okuyanlar için denklik belgeleri istenecek... )
2) Kimlik Fotokopisi
3) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (4 adet),
4) Mal bildirimi(ilçe milli eğitim müdürlüğünden temin edilecektir),
5) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği
6) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,
7) Milli sporcular, yukarıdaki belgelerin yanında elektronik ortamda beyan ettikleri 12/05/2011 tarihli ve 27932 sayılı Resmi Gazete´de yayımlanan Milli Sporcu Belgesi Verilmesi Hakkında Yönetmelik hükümleri çerçevesinde 12/05/2011 tarihi ve sonrasında düzenlenen/denklik işlemleri yapılan milli sporcu belgesi/belgeleri veya kurumca onaylı örneği,
8) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,
9) Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat belgesi (Ek-4/a yazı çerçevesinde alınan Ek-4/b muvafakat belgesi)
10) Ziraat Bankası Seben Şubesinden kendi adına hesap açacak
Word belgesi için /meb_iys_dosyalar/2015_09/15104625_atamasiyapilanretmenlerdenstenenbelgeler.docx